5 Essential Elements For webmehr

Wiki Article

علاوه بر این مطالب، تلاش برخی سرداران سپاه و رسانه‌های جمعی همراه آنان در راستای تخریب اركان نظام و كوشش برای ایجاد تفرقه در صفوف سیاسی جمهوری اسلامی ایران، امری غریب و باورنكردنی است كه خوش‌بینانه‌ترین عامل این اظهارات سنگر گرفتن در پناه رهبر معظم انقلاب برای توجیه اقدامات ناشایسته خود آن‌هاست. برخی رسانه‌ها، مخصوصاً رسانه ملی در خطر مصادره گروه‌های مشخص قرار گرفته و از رسالت جمعی و اهداف عالیه خارج می‌گردند. تأمل برانگیزتر این‌كه برای تقاضای اینجانب برای انتشار پاسخ، خود را در حصار آهنین امنیت می‌بینند و هیچ جوابی نمی‌دهند، حال آن‌كه به وفق قانون اساس‌نامه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران «چنانچه در برنامه‌های پخش شده سازمان (اعم از خبری، ‌گزارشی، تولیدی در قالب‌های مختلف بیانی – تصویری و نمایشی) از شبكه‌های محلی، ‌سراسری و بین‌المللی و یا در اطلاعیه‌های صادره از سوی آن سازمان، مطالبی مشتمل بر توهین، افترا یا خلاف واقع نسبت به هر شخص (اعم از حقیقی یا حقوقی) باشد و یا به هر نحوی اظهارات اشخاص تحریف گردد، مراحلی بار احقاق حق ملی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار سياسي «فردا» با اشاره به طرح اتهام برخي از خبرگزاري ها و روزنامه ها به "سيد حسن خميني" يادآورشد: بيت امام راحل از چنان قداستي برخوردار است كه تمامي ملت ايران و ديگر ملتهاي مسلمان تا صبح قيامت بدهكار حضرت امام و فرزندان ايشان هستند.

هاشمي رفسنجاني اصل ولايت فقيه را محور جمهوري اسلامي خواند و گفت: اگر ولايت و جايگاه رهبري آسيب ببيند نمي‌توان آينده خوبي براي كشور متصور بود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی ، شامگاه یکشنبه در منزل محسن میردامادی با خانواده وی دیدار کرد.

در مواردی عدم درج مهر شرکت در کنار امضای افراد مجاز از طرف شرکت می‌تواند برای دارندگان امضای مجاز مسئولیت شخصی ایجاد نماید.

**باید با رسانه‌های متخلف در پخش اعترافات متهمان برخورد كردوی یكی دیگر از محورهای مهم سخنان رهبری را ممنوع كردن پخش اعترافات متهمان در رسانه‌ها بیان كرد و گفت: اگر اعتراف متهمان نسبت به دیگران پخش شده باید با متخلف برخورد شود و باید ایستاد و با آنها برخورد كرد.

توجه نمایید که این مهر شرکت در واقع نشان‌دهنده‌ی انجام عمل برای شخص حقوقی است. از این طریق از ایجاد مسئولیت برای اشخاصی که دارندگان امضای مجاز شرکت هستند جلوگیری به عمل می‌آید.

صحنه‌آرایی مضحک و پلیدی که نام آن را جلسه محاکمه «عبدالله مومنی» رییس شورای مرکزی و سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) گذارده‌اند با توجه به چهل روز بی خبری مطلق که همگان به ویژه خانواده وی را در هراس و بیم نسبت به جان او قرارداده بود البته از آن جهت که نوید بخش سلامت جسمی اوست موجب خشنودی ست اما تنها کارکرد آن نزد افکار عمومی افزودن برگ دیگری بر کارنامه جنایات سه ماه اخیر است که با شکنجه، خونریزی و تجاوز علیه ملت ایران توام شده و اکنون سیاهی آن را بیش از پیش کرده است.

گفته می شود ابتدا ماموران برای دستگیری وی به منزل وی در خیابان شهرآرا مراجعه می كنند، اما وی در منزل حضور نداشته و مادر این فرد پس از بازگشت او، همراه پسرش به كلانتری مراجعه كرده كه این فرد توسط ماموران دستگیر شده و به بازداشتگاه كهریزك منتقل می شود و سپس به دلیل حوادث رخ داده در این بازداشتگاه مخوف، چند روز پس از بستری شدن در بیمارستان فوت می‌كند.

بر اساس آیین نامه مجلس خبرگان برای بررسی درخواست عزل یكی از نمایندگان دست كم باید بیست تن از نمایندگان خبرگان از هیات رییسه تقاضا كنند .

هر شرکتی پس از ثبت باید اقدام به طراحی خاصی برای مهر خود نماید. این مهر در واقع در پایان اسناد و قراردادهای شرکت، باید درج گردد.

اگر شرط بندی در اسلام حرام نبود، من شرط می بستم که حتی پس از دستگیری مهدی هاشمی، آقای هاشمی از مشی اعتدالی خودش اعراض نمی کرد.

برخی رقبا در مناظرات سعی در عصبانی کردن من را داشتند ولی با کمک خدا توانستم صبر و حوصله خود را حفظ کنم.

مدير کل صندوق بين المللی پولواشنگتون دی سی، ايا لات متحده آمريکا

Report this wiki page